Teatersalen
Stien
Billen

LEJE OG LÅN AF LOKALER

I Farum Kulturhus og Stien kan du som forvaltning, forening eller borger låne eller leje lokaler til forskellige formål.

Møder der kræver catering bedes booket i Farum Kulturhus, hvor mad og drikke bestilles hos Anais Kultur Cafe.
Kontakt: Anaïs Kulturcafé :tlf.: 52 82 94 07 email: info@anaisdining.dk
Da vi ikke har heltids bemanding på ”Stien”, kan der ikke bookes møder med catering i ”Stien”.

Som udgangspunkt er det, for foreninger i Furesø, gratis at låne et af vores lokaler. Er der imidlertid brug for særlig opstilling af borde, stole, scene eller andet, der ligger udenfor almindelig stoleopstilling (teateropstilling) skal der betales ekstra for dette. Mikrofon, projektor og selvbetjent løsning er inklusiv.

Priser mm. kan ses under "praktisk" længere nede på denne side.

Husets grundplan kan ses ved at klikke her.

Alle lokaler bookes via www.aktivfuresoe.dk eller via mail til lokalebooking@furesoe.dk

PRAKTISK:

Når et lokale er booket (via ovenstående), skal alt vedr. det videre forløb aftales med kulturhus service eller kulturhus administrationen.

Priser for særlig opstilling:

Servicemedarbejder pr. time kl. 8 - 21         Dkr. 405.-

Teknisk assistance (lyd, lys el.) pr. time       Dkr. 675.- (min. to timer)

For opstilling, ekstra service eller særlige ønsker vedrørende AV udstyr - kontakt: kulturhusservice@furesoe.dk

For forplejning under arrangement - kontakt Anaïs Kulturcafé på
e-mail: info@anaisdining.dk

Har du lånt eller lejet et lokale, og har brug for assistance, skal du kontakte Kulturbutikken (følger husets åbningstider). Det vagthavende servicemedarbejder kan kontaktes på tlf.: 7216 5248 eller på kulturhusservice@furesoe.dk

Leje af lokale, når man ikke er forening:

Teatersalen                                                   Dkr. 3.475.-  (hel dag)
                                                                      Dkr. 2.000,-  (halv dag: 8-12, 12-16 eller 16-21)

Kontakt os, hvis du har særlige ønsker til tid.

Ved arrangementer i Teatersalen er der en standardopstilling for borde og stole (teateropstilling). Ønsker du som arrangør en anden opstilling skal du oplyse det ved bestilling og senest 10 dage før, så sender vi et tilbud. Teatersalen har plads til 149 siddende gæster på et 220 kvm. areal.

Biografsalen                                                                             Dkr.    370.- pr. time
Leje er inkl. projektor og trådløs, selvbetjent mikrofon

Når Grafen ikke benytter biografsalen til forestillinger er det muligt at leje salen til foredrag fremvisning og andet. Der må ikke nydes mad i salen, men dette kan arrangeres i foyer. Kontakt Anaïs Kulturcafé for tilbud.

For leje af Teatersal og biograf, kontakt lokalebookingen via www.aktivfuresoe.dk eller kulturhus administrationen.

Stien:
Stien er et aktivitetscenter med møde og bevægelseslokaler i forskellige størrelser. Se mere om indretning og beliggenhed her: stien.furesoe.dk

Her er det også muligt, både som forening og som borger at leje et lokale. Kontakt: lokalebooking@furesoe.dk