Farum Kulturhus er udover sine mange foreninger og oplevelser også kendt for sine mange skiftende udstillinger. Huser har fire gallerier: Galleriet, GangGalleriet, FløjGalleriet og Foyeren/Loungen.

Vi afholder med jævne mellemrum ferniseringer, der som regel er krydret med musik fra scenen i cafe'en. Ferniseringerne ligger om lørdagen, og der er fri entré. Aller er velkomne

FløjGalleriet er reserveret til den lokale kunstnergruppe AZURmalerne, mens Galleriet og GangGalleriet har skiftende udstillinger med både lokale, nationale og internationale kunstnere. Disse arrangeres af hhv. Farum Kulturhus og Furesø Kunstforening.
Galleriet bruges også af Musikskolens eleverm til koncert med fri entre.

I vores Foyer og Lounge udstiller vi også, men i mindre målestok. Du er altid velkommen til at gå en tur igennem huset og nyde de forskellige udstillinger, kunst er for alle!

Udstilling i Galleriet